TiedUp – Poslovna mašna i biznis tašna

Table of Contents

Dugo najavljivani intervju sa našim prijateljem Slađanom Jevremovićem, osnivačem brenda TiedUp je konačno tu.

Pošto ćemo se baviti temama mode, stila i elegancije, na koji način i kako TiedUp nastupa u svetu digitalnog marketinga, nećemo previše fora ubacivati. (Vlada napustio razgovor)

TiedUp i prvi preduzetnički koraci

TiedUp kao brend, makar smo mi iz VM Disconnect tima tako shvatili, je oduvek težio da bude drugačiji, pa smo i želeli da saznamo od Slađana o samim počecima, a on kao i uvek, iz topa odgovara:

Tied Up je od samog početka zamišljen da bude više od brenda, što mislimo da smo i uspeli, a to je jedna drugačija priča o eleganciji i stilu. Naša strast je stvaranje visokokvalitetnih modnih detalja koji ističu individualnost i autentičnost.”

Moramo priznati da smo to i mi zaključili. Stil, moda, elegancija, ali ipak je drugačija, zanimljiva i to nas uvodi u nastavak priče i kako je sam modni brend TiedUp od ideje postao preduzetnički poduhvat:

“Odluka da uplovim u preduzetničke vode i da počnem da se bavim privatnim biznisom došla je nakon par godina istraživanja i strasti prema modi. Želeo sam da stvorim nešto jedinstveno i inspirativno.”

Slađan Jevremović, osnivać brenda TiedUp-a tokom svog intervjua sa ekipom iz VM Disconnecta
Slađan Jevremović - Osnivač TiedUp

Istraživanje tržišta je jedan od najbitnijih koraka prilikom rađanja svakog novog biznisa, složili smo se svi, a slično su i osnivačice Zlayke o istraživanju tržišta pričale, a Slađan je otkrio i na koje detalje se on fokusirao tokom istraživanja:

“Počeo sam istraživanje tržišta sa ciljem da identifikujem praznine u industriji modnih detalja. Na našem tržištu sam uočio nedostatak kravata i leptir mašni u malo smelijim dezenima poput cvetnih, tufnica, kao i jarkim bojama. Prvi koraci su bili izrada proizvoda od cvetnih dezena, a potom i razvoj ideje o personalizovanim modnim detaljima.”

Elegantna kravata TiedUp na intervju tekstu za VM Disconnect blog
TiedUp unikatne kravate

Vlada negoduje i tvrdi da su ipak najjače Star Wars čarape. 

Kad smo kod čarapa, sledeće šta želimo da čujemo je o samim proizvodima što čine TiedUp brend to što i jeste.

“TiedUp nudi visokokvalitetne kravate, leptir mašne, maramice, manžetne, ascot kravate, čarape i šalove.

Ideja je proizašla iz želje da ljudima pružimo priliku da izraze svoj stil kroz jedinstvene detalje.”

I moramo se složiti, dok smo “malo” prolazili kroz webshop TiedUp-a (inače Black Friday akcija je aktuelna) desilo se da je čitav tim uživao u proizvodima i njihovim dezenima i moramo priznati da se uvek pitamo, odakle toliko kreacije.

Želeli smo da saznamo koji je to prvi proizvod koji je iz ideje pretočio u stvarnost i izrazio svoju kreativnost tom prilikom, a Slađan, kao da je znao pitanje (ustvari smo poslali mesec dana unapred pitanja, samo ćutite), kaže na to: 

“Prvi proizvod koji sam lansirao bila je personalizovana kravata. To je bila naša osnovna kreacija koja je pokrenula čitav brend.”

A odmah se nadovezao koliko je taj proizvod povezan sa samom odlukom da započne svoj mali biznis: 

“Odlučio sam se za privatni biznis jer sam želeo da izrazim svoju kreativnost i stvorim nešto autentično. Verovao sam da će personalizovani modni detalji privući ljude. Vođen tom idejom sam i kreirao svoj prvi proizvod, a ostalo je istorija…”

Probijanje brenda i nastupi u svetu digitale

Pošto je VM Disconnect za svoju misiju odlučio da predstavi preduzetničke legendice i njihove priče kroz prizmu digitalnog marketinga, prirodno se sledeća tema načela, pa hajde da saznamo šta je svet digitalnog marketinga za TiedUp i Slađana.

Elegantna masna TiedUp na intervju tekstu za VM Disconnect blog
Moda na višem nivou kroz detalje

“Digitalni marketing je ključan za nas. Koristili smo sve od društvenih mreža, SEO optimizacije do email marketinga. Kroz to smo stvarali svest o brendu i povezivali se s kupcima.”

Koje su to mreže koje ste identifikovali kao odličan match za razvijanje TiedUp brenda?

“Instagram, Facebook i LinkedIn su se pokazali kao idealne platforme za nas. Tamo smo imali priliku da delimo naše proizvode i pričamo priču iza brenda, jer, kao što sam spomenuo, želeli smo da svi shvate da smo drugačiji brend i da su nam takvi i proizvodi.”

O borbi sa velikom konkurencijom u univerzumu digitala i kako kupcu prikazati kvalitet u moru proizvoda i brendova koje im iskaču kroz reklame, Slađan je imao da kaže:

“Najveći izazov bio je izdvajanje u masi konkurencije. Savladali smo to stalnim usavršavanjem i praćenjem trendova, kao i slušanjem povratnih informacija kupaca i konstantnim inoviranjem. Dok je zanimljiva stvar da kroz noćne bazare i slične stvari promovišemo naš brend i naša zajednica je rasla putem preporuka i pozitivnih iskustava kupaca, ali i ulaganja u ads parče digitalnog sveta.”

Korpo poklon i pakovanje TiedUp na intervju tekstu za VM Disconnect blog

Za kraj, savet za one koji razmišljaju da pokrenu nešto svoje?​

“Za one koji žele da započnu svoj mali biznis: budite strpljivi, slušajte svoje kupce i stalno učite. Nema brzih uspeha, ali upornost se isplati.

Balans između privatnog i poslovnog života je i te kako bitan, lično ga održavam postavljanjem jasnih granica i redovnim vremenom posvećenim porodici i odmoru i to bih savetovao svima, i da završimo sa malom porukom za mlade preduzetnike: 

Nemojte se bojati izazova. Svaka prepreka je prilika za rast. Verujte u sebe, budite dosledni svojoj viziji i nikada ne odustajte od svojih snova.” 

Posle ovakvog poentiranja na kraju, što bi Vlada rekao, da se ne ljubimo, čitajte, to je nešto najjače i stiže uskoro novi VM Disconnect tekst za vas ljubitelje digitalnog sveta i malih preduzetničkih priča iz njihovog univerzuma, a do tada, pratite nas na mrežama i ne propustite sledeću priču preduzetničkih legendica.

VM Disconnect tim je tu da vam predstavi prave i malko drugačije tekstove iz sfere digitalnog marketinga i kako ova ogromna industrija utiče na razne biznise i tržišta. Čućete stručnjake, čućete istinite priče malih preduzetnika, probleme, pa tako i savete kako da nastavite i ostvarite svoje snove.
Prijavite se
Ne propustite najnovije tekstove
Priključite se ekipi VM Disconnect i čitajte prave stvari o svetu digitalnog marketinga
PPC - Šta je i kako da radi za vaš biznis? VM Digital novi blog tekst na VM Disconnect blogu za digitalni marketing.

PPC – Oni da klikću, vi da zarađujete

PPC skraćenica za Pay Per Click je oblik onlajn marketinga gde vi, kao oglašivač, plaćate svaki put kada neko klikne na vaš oglas. Pitate se što bi neko plaćao za klikove, a da nije siguran da će mu se taj novac vratiti i da će zaraditi? Baš zbog tog i sličnih pitanja VM Disconnect tim vam je napisao ovaj tekst sa željom da vam pomognemo da razumete PPC i zašto vam je potreban za vođenje bilo kog, a pogotovo malog biznisa.

Vodite mali biznis? Volećete svet b(l)ogova je sledeca tema koju je pokrio tim strucnjaka VM Digital agencije za digitalni marketing u sklopu njihovog novog VM Disconnect blog teksta. Sake i laptop na crvenoj pozadini.

Vodite mali biznis? Volećete svet b(l)ogova!

Zbog čega je svet blogova i te kako bitan za vaš mali biznis? Kako i zbog čega bi ste trebali da mislite o vašem brend blogu i još zanimljivih uputa pročitajte u novom tekstu na VM Disconnect stranici.