Kristina Milano, Face Fitness i Adorable Cosmetics

Table of Contents

Stigao je još jedan petak i danas vam donosimo čašicu priče sa našom dragom Kristinom, preduzetničkom legendicom.

Malko drugačiji i direktiji tekst o Face Fitness brendu, Adorable Cosmetics, treningu lica, prirodnim načinom “borbe” protiv starenja, izazovima u preduzetničkom lajfu i još mnogo toga zanimljivog.

Prema tome, da počnemo.

Kristina Milano - Face Fitness & Adorable Cosmetics

Kristina Milanović, kreator Face Fitness koncepta, kozmetičar i diplomirani komunikolog.

Moćno, zar ne?

U Face Fitness ušla je punim srcem i od nule izgradila brend koji ne samo da je prepoznatljiv, već je i promenio živote stotinama žena.

“Ponosna sam na to što sam postala deo beauty rutine divnih žena i stvorila jednu pravu oazu mira kojoj se stalno vraćaju. Konstatno se usavršavam i ulažem u svoj biznis, sve vreme se fokusirajući na kvalitet ispred kvantiteta. U slobodno vreme slikam, treniram boks i provodim vreme sa meni dragim ljudima.”

Nastavlja Kris u jednom dahu:

Verovali ili ne, svoj biznis sam započela u najgore moguće vreme – tokom pandemije korone. Pre pet godina sam donela odluku, dala otkaz na prethodnom poslu, opremila jednu sobu u stanu i krenula. Krenula sam malim koracima, ali s velikom vizijom. Danas imam prvi studio za trening lica i Kristina Milano brend, koji je široko prepoznatljiv. Kad nešto stvarno želite, nema pravog ili pogrešnog vremena – važno je samo da krenete.”

Kristina Milano
Kristina Milano

Kristina je sebi postavila dosta logično pitanje, a to je: Zašto treniramo telo, a lice ne?

“Proučavajući svetske trendove, kao i staromodne delotvorne metode brige o licu, nastao je koncept Face Fitness.”

Devojka trenira lica kod Kristine Milano u salonu.
Face Fitness tretman

Face Fitness je tretman lica koji stimulacijom dubljih tkiva lica (mišići, masti i kosti) usporava starenje, smanjuje postojeće znakove starenja i doprinosi zdravijem i lepšem izgledu lica. Redovnim primenjivanjem zateže i podiže mišiće lica (a samim tim i kožu), zbog čega je sinonim za Face Fitness upravo „trening lica”.

Pored mnogobrojnih tretmana i facelifting metoda, ovakav način tretiranja lica se izdvojio kao najbolja preventiva starenju bez upotrebe agresivnih veštačkih metoda.”

Kod Face Fitnessa Kristinu ispunjava mogućnost da svakodnevno doprinose lepoti i samopouzdanju svojih klijenata.

“Kroz svaki tretman, želim da ženama omogućim da se na prirodan način posvete svojoj koži i telu, donoseći im radost i osećaj svežine.”

Kristina Milano tretman

Postoje različiti Face Fitnes tretmani, kao štu su Royal, Gold, ali posebno se ističe Kristina Milano tretman, koji je naša sagovornica lično i sa ogromnom količinom ljubavi i pažnje kreirala za svoje klijente.

“Sam tretman traje 80 minuta, a u njemu spajam različite tehnike kako bih vam pružila najbolje rezultate. Ono što ga čini posebnim je njegov energetski aspekt – ne samo da zateže lice i smanjuje bore, već i pruža duboku relaksaciju i emotivno isceljenje. Želim da svaki klijent ne samo vidi, već i da oseti promenu, da se opusti i resetuje, vraćajući balans i sreću u svoj život.”

O preduzetničkom životu

Deluje da je baš ovo pitanje čekala, pa da ne dužimo:

“Oduvek sam želela da budem preduzetnica i iskreno verovala u prirodan način negovanja sebe. Imala sam jasnu viziju – želela sam da pokažem ženama da mogu usporiti proces starenja na potpuno neinvazivan način, bez agresivnih tretmana i estetskih korekcija.

Verovala sam da je moguće postići dugoročne rezultate, dok istovremeno negujemo svoje zdravlje i prirodnu lepotu. Ta strast i vizija su me motivisale da pokrenem svoj preduzetnički poduhvat.”

Adorable Cosmetics by Kristina Milano i Face Fitness edukacije

Face Fitness je samo jedan deo Kristina Milano brenda. Pored Face Fitness tretmana, postoji nešto jako dobro, usput i 100% prirodno i pravljeno od najkvalitetnijih sastojaka iz srca Srbije, a to je Adorable Cosmetics by Kristina Milano.

Želja mi je bila da ženama omogućim premium negu i kod kuće, sa proizvodima koji su zaista prirodni, ručno rađeni s puno pažnje i koji daju prave rezultate.”

Naravno, želela je da svojim klijentima omogući i da savladaju Face Fitness veštinu i odlučila je da svoje znanje prenese dalje.

Adorable Cosmetics by Kristina Milano
Adorable Cosmetics by Kristina Milano

Edukacije o treningu lica

Face fitness edukacija. VM Disconnect blog i svet digitalnog marketinga i intervju sa Face Fitnes osnivačicom Kristinom Milano.
Face Fitness edukacija

“Od devojke koja je krenula samo sa vizijom i željom za učenjem, razvila sam uspešan biznis, ali i pomogla drugima da učine to isto. Zahvaljujući mojim Face Fitness edukacijama, žene koje su do tada bile domaćice i nikada nisu radile, počele su da zarađuju za sebe i ostvarile se na poslovnom planu. Sada negujem zajednicu od 100 Face Fitness trenera, koja konstatno raste.”

Nadovezala se da je tih 100 trenera nešto na šta je izrazito ponosna. Naravno, nastavljamo ćaskanje, a pošto je ovo ipak univerzum digitalnog marketinga, odlučili smo da krenemo sa ovom temom, pa prema tome, izvol’te u salonu.

Gde si se pronašla u sferi digitalnog marketinga?

“Digitalni marketing mi je odigrao ključnu ulogu u izgradnji brenda.”

Kao iz topa odgovara Kris i nastavlja dalje, neće ni čašu vode.

“Pratim najnovije trendove u beauty industriji i digitalnom svetu, što mi omogućava da uvek budem korak ispred i ponudim nešto novo. Fokusiram se na personalizaciju komunikacije, kako bih svakom klijentu pružila poseban osećaj i iskustvo.”

Pored socijalnih mreža, razvila je i online prodavnicu koja je prilagođena potrebama klijenata – jednostavna za korišćenje, sa detaljnim opisima proizvoda i preporukama, kako bi svako mogao da pronađe pravu negu za sebe.

“Volela bih da istaknem da koristim e-mail marketing kako bih redovno obaveštavala svoje klijente o novitetima, promocijama i savetima za negu, čime dodatno doprinosim izgradnji odnosa i pružam im dodatnu vrednost. To je moj način da im se zahvalim što su deo naše Face Fitness revolucije.”

Hajde onda malo o socijalnim mrežama koje su idealne za Kristina Milano brend

Pošto obožava ovu temu, a spominje da je čitala i kod nas tekstove na ovu temu, milina je slušati kako neko priča o svom brendu i marketinškom nastupu.

Od socijalnih mreža najviše koristim Instagram, jer mi omogućava direktnu komunikaciju sa klijentima, što smatram veoma važnim. Volim što mogu da podelim trenutke iz studija, savete za negu i rezultate tretmana, a video format je u beauty industriji apsolutno neophodan. Vizuelni sadržaj pomaže da prikažem rezultate face fitnessa na pravi način i omogućava mi da se povežem sa širom publikom na autentičan i neposredan način.”

Naravno, nije sve uvek sjajno i bajno, pa kao i život, preduzetnički život nije za svakoga i ima ozbiljne uspone i padove, na koje morate biti spremni. Kris na temu poteškoća u preduzetništvu, ima zanimljivo viđanje:

“Jedna od najvećih poteškoća s kojom sam se suočila u sklopu digitalnog marketinga i predstavljanja našeg brenda bila je kako na pravi način preneti suštinu i vrednosti Face Fitnessa i prirodne kozmetike. U svetu gde je online pažnja ograničena na nekoliko sekundi, izazov je bio da kroz vizualni i tekstualni sadržaj objasnim šta čini naše tretmane jedinstvenim i zašto je prirodna nega tako važna.

Takođe, bilo je potrebno vremena da izgradimo poverenje kod publike, posebno zato što nudimo nešto inovativno poput Face Fitnessa, koji mnogi ljudi na početku nisu razumeli. No, kroz autentične priče, video formate i edukaciju, uspeli smo da probijemo te barijere i stvorimo zajednicu koja veruje u našu misiju.”

Malo saveta i kako da se slične prepreke lakše savladaju

Kris je samo produžila svojim putem:

“Uspeh u savladavanju tih poteškoća došao je kroz učenje i prilagođavanje. Prvo što sam naučila je da digitalni marketing zahteva strpljenje i stalno testiranje. Ono što mi je najviše pomoglo jeste fokusiranje na autentičnost – važno je da brend bude veran sebi i svojim vrednostima. Publika danas ceni transparentnost, pa smo kroz iskrene priče, edukativne video sadržaje i rezultate koje klijenti zaista vide, uspeli da izgradimo poverenje.

Ako neko kreće s brendiranjem kroz digitalni marketing, moj savet bi bio da ne pokušava da radi sve odjednom, već da fokusira pažnju na jednu ili dve platforme gde je njihova publika najaktivnija. Uvek imajte strategiju, ali budite fleksibilni i spremni na promene jer digitalni svet brzo evoluira. A najvažnije – uvek slušajte svoje klijente. Oni će vam kroz povratne informacije pokazati šta treba da poboljšate i kako da ih bolje povežete sa vašim brendom.”

Kristina Milano - Osnivačica brenda Kristina Milano i koncepta Face Fitness, tj treninga lica u Srbiji.
Kristina Milano

Prisetila se i jednog fun fact-a:

Budući da sam prva koja je dovela face fitness koncept u Srbiju, u početku je bilo pravo izazov objasniti klijentima šta zapravo radimo. Sećam se jedne klijentice koja je došla na tretman sva uzbuđena, u punoj opremi za vežbanje – helanke, patike, sve kako treba! Pitala je: ‘Šta sad treba da radim?’ Slatko smo se ismejale kada je shvatila da ona samo treba da legne, a da joj ja zapravo radim ceo trening, odnosno tretman.“ 

Takođe, Kristina je spomenula koliko je bitno, da kao mlada preduzetnica, održava balans u svim svojim aktivnostima, što poslovnim što privatnim:

“Balans između privatnog i poslovnog života je zaista ključan, ali moram priznati da mi to na početku nije išlo baš najbolje. Svi koji me poznaju znaju koliko živim Face Fitness i koliko energije ulažem u posao. Ipak, s vremenom sam shvatila da je važno napraviti prostor za druge bitne stvari – porodicu, partnera, prijatelje. Trudim se da, i pored svih obaveza, izdvojim vreme za one koji su mi najvažniji. Taj balans je ono što mi daje energiju da budem još bolja i na poslovnom planu. Nije lako, ali kad uspostaviš prioritete, sve je moguće.”

I za kraj, par saveta od Kristine Milano

Savet za mlade koji bi da počnu svoje “nešto”, a imaju dozu straha ili nesigurnosti, kako si ti prešla preko tog praga?

“Znam koliko je teško promeniti posao, započeti nešto potpuno novo i izaći iz svoje zone komfora. Lično sam prošla kroz to. Ta neizvesnost, strah od neuspeha – sve su to prirodni osećaji kada se upuštamo u nešto što je van poznatog terena. Ali, još je teže ceo život raditi posao koji ne voliš. Kad se zapitamo koliko vremena provodimo na poslu, shvatimo da je to ogroman deo našeg dana, naše energije i, zapravo, života. Vredi pokušati da taj deo našeg dana bude ispunjen onim što volimo i što nas inspiriše. Ne čekaj savršen trenutak jer on nikad neće doći – napravi prvi korak, ma koliko mali bio. Napravi ga sa verom da ćeš uspeti I ne odustaj dok ne dođeš do svog cilja.”

I mala porukica Kristine za sve vas:

“Za kraj, želim da vam kažem – verujte u sebe i ne pristajte na kompromise kada su vaši snovi u pitanju. Svaki početak je izazovan, ali kada imate jasnu viziju i strategiju, uspeh postaje mnogo bliži. Od samog starta razmišljajte strateški o svom biznisu i iskoristite sve prednosti digitalnog marketinga. Živimo u digitalnoj eri koja nam pruža toliko mogućnosti da dosegnemo ljude širom sveta i izgradimo nešto zaista posebno. Budite hrabri, fokusirani i verujte da je sve moguće uz pravu viziju i trud.”

VM Disconnect tim je tu da vam predstavi prave i malko drugačije tekstove iz sfere digitalnog marketinga i kako ova ogromna industrija utiče na razne biznise i tržišta. Čućete stručnjake, čućete istinite priče malih preduzetnika, probleme, pa tako i savete kako da nastavite i ostvarite svoje snove.
Marketing strategija i novogodišnje odluke za vaš brend. Novi tekst na blogu VM Disconnect, agencije za marketing VM Digital.

Marketing strategija i vaša digitalna novogodišnja odluka

Prijatelji i prijateljice, kako vam ide spisak novogodišnjih odluka? Niste osobe koje prave spiskove? Pa, ukoliko se bavite digitalnim marketingom ili marketingom uopšte, postoji jedan spisak koji je važno napraviti. Pa naravno da mislimo na dobre marketing strategije za narednu godinu.

Praznična kampanja - Kako da bude uspešna i 8 saveta za uspeh. Napisan novi blog tekst od strane VM Digital marketing agencije iz Novog Sada

8 saveta da vam bude uspešna praznična kampanja

Možda vam se čini kao da je juče bio januar i da ste onda jednom trepnuli i već je stigao decembar, ali prijatelji naši, to vam je život. Nemojte se brinuti, nećemo se baviti filozofijom života u ovom blogu, ali hoćemo onim što podrazumeva marketinški život na kraju svake godine. Dame i gospodo predstavljamo vam prazničnu kampanju.

Prijavite se
Ne propustite najnovije tekstove
Priključite se ekipi VM Disconnect i čitajte prave stvari o svetu digitalnog marketinga