Dugo najavljivani intervju sa našim prijateljem Slađanom Jevremovićem, osnivačem brenda TiedUp je konačno tu.
Pošto ćemo se baviti temama mode, stila i elegancije, na koji način i kako TiedUp nastupa u svetu digitalnog marketinga, nećemo previše fora ubacivati. (Vlada napustio razgovor)
TiedUp i prvi preduzetnički koraci
TiedUp kao brend, makar smo mi iz VM Disconnect tima tako shvatili, je oduvek težio da bude drugačiji, pa smo i želeli da saznamo od Slađana o samim počecima, a on kao i uvek, iz topa odgovara:
“Tied Up je od samog početka zamišljen da bude više od brenda, što mislimo da smo i uspeli, a to je jedna drugačija priča o eleganciji i stilu. Naša strast je stvaranje visokokvalitetnih modnih detalja koji ističu individualnost i autentičnost.”
Moramo priznati da smo to i mi zaključili. Stil, moda, elegancija, ali ipak je drugačija, zanimljiva i to nas uvodi u nastavak priče i kako je sam modni brend TiedUp od ideje postao preduzetnički poduhvat:
“Odluka da uplovim u preduzetničke vode i da počnem da se bavim privatnim biznisom došla je nakon par godina istraživanja i strasti prema modi. Želeo sam da stvorim nešto jedinstveno i inspirativno.”
Istraživanje tržišta je jedan od najbitnijih koraka prilikom rađanja svakog novog biznisa, složili smo se svi, a slično su i osnivačice Zlayke o istraživanju tržišta pričale, a Slađan je otkrio i na koje detalje se on fokusirao tokom istraživanja:
“Počeo sam istraživanje tržišta sa ciljem da identifikujem praznine u industriji modnih detalja. Na našem tržištu sam uočio nedostatak kravata i leptir mašni u malo smelijim dezenima poput cvetnih, tufnica, kao i jarkim bojama. Prvi koraci su bili izrada proizvoda od cvetnih dezena, a potom i razvoj ideje o personalizovanim modnim detaljima.”
Vlada negoduje i tvrdi da su ipak najjače Star Wars čarape.
Kad smo kod čarapa, sledeće šta želimo da čujemo je o samim proizvodima što čine TiedUp brend to što i jeste.
“TiedUp nudi visokokvalitetne kravate, leptir mašne, maramice, manžetne, ascot kravate, čarape i šalove.
Ideja je proizašla iz želje da ljudima pružimo priliku da izraze svoj stil kroz jedinstvene detalje.”
I moramo se složiti, dok smo “malo” prolazili kroz webshop TiedUp-a (inače Black Friday akcija je aktuelna) desilo se da je čitav tim uživao u proizvodima i njihovim dezenima i moramo priznati da se uvek pitamo, odakle toliko kreacije.
Želeli smo da saznamo koji je to prvi proizvod koji je iz ideje pretočio u stvarnost i izrazio svoju kreativnost tom prilikom, a Slađan, kao da je znao pitanje (ustvari smo poslali mesec dana unapred pitanja, samo ćutite), kaže na to:
“Prvi proizvod koji sam lansirao bila je personalizovana kravata. To je bila naša osnovna kreacija koja je pokrenula čitav brend.”
A odmah se nadovezao koliko je taj proizvod povezan sa samom odlukom da započne svoj mali biznis:
“Odlučio sam se za privatni biznis jer sam želeo da izrazim svoju kreativnost i stvorim nešto autentično. Verovao sam da će personalizovani modni detalji privući ljude. Vođen tom idejom sam i kreirao svoj prvi proizvod, a ostalo je istorija…”
Probijanje brenda i nastupi u svetu digitale
Pošto je VM Disconnect za svoju misiju odlučio da predstavi preduzetničke legendice i njihove priče kroz prizmu digitalnog marketinga, prirodno se sledeća tema načela, pa hajde da saznamo šta je svet digitalnog marketinga za TiedUp i Slađana.
“Digitalni marketing je ključan za nas. Koristili smo sve od društvenih mreža, SEO optimizacije do email marketinga. Kroz to smo stvarali svest o brendu i povezivali se s kupcima.”
Koje su to mreže koje ste identifikovali kao odličan match za razvijanje TiedUp brenda?
“Instagram, Facebook i LinkedIn su se pokazali kao idealne platforme za nas. Tamo smo imali priliku da delimo naše proizvode i pričamo priču iza brenda, jer, kao što sam spomenuo, želeli smo da svi shvate da smo drugačiji brend i da su nam takvi i proizvodi.”
O borbi sa velikom konkurencijom u univerzumu digitala i kako kupcu prikazati kvalitet u moru proizvoda i brendova koje im iskaču kroz reklame, Slađan je imao da kaže:
“Najveći izazov bio je izdvajanje u masi konkurencije. Savladali smo to stalnim usavršavanjem i praćenjem trendova, kao i slušanjem povratnih informacija kupaca i konstantnim inoviranjem. Dok je zanimljiva stvar da kroz noćne bazare i slične stvari promovišemo naš brend i naša zajednica je rasla putem preporuka i pozitivnih iskustava kupaca, ali i ulaganja u ads parče digitalnog sveta.”
Za kraj, savet za one koji razmišljaju da pokrenu nešto svoje?
“Za one koji žele da započnu svoj mali biznis: budite strpljivi, slušajte svoje kupce i stalno učite. Nema brzih uspeha, ali upornost se isplati.
Balans između privatnog i poslovnog života je i te kako bitan, lično ga održavam postavljanjem jasnih granica i redovnim vremenom posvećenim porodici i odmoru i to bih savetovao svima, i da završimo sa malom porukom za mlade preduzetnike:
Nemojte se bojati izazova. Svaka prepreka je prilika za rast. Verujte u sebe, budite dosledni svojoj viziji i nikada ne odustajte od svojih snova.”
Posle ovakvog poentiranja na kraju, što bi Vlada rekao, da se ne ljubimo, čitajte, to je nešto najjače i stiže uskoro novi VM Disconnect tekst za vas ljubitelje digitalnog sveta i malih preduzetničkih priča iz njihovog univerzuma, a do tada, pratite nas na mrežama i ne propustite sledeću priču preduzetničkih legendica.


