L O A D I N G

Post

Elementi Koji Koče Vaše Rangiranje

Autor: Milan Mušicki

Dobijanje rangiranja web lokacija na Google-u je dovoljno teško. Poboljšanje Vašeg položaja u SERP-ovima može biti teže, posebno ako se nalazite u konkurentskom prostoru ili poslujete u vrlo nišnom položaju.

Međutim, ako ste primetili da rangiranje Vaše web lokacije stagnira ili se nigde ne pomera, tu smo da Vam pomognemo. Odgovorićemo na neka od Vaših pitanja i usput ćemo Vam pružiti nekoliko saveta. 

Čitajte dalje da biste saznali više o razlozima zbog kojih se zadržava rangiranje vaše veb lokacije.

Elementi Koji Koče Vaše Napredovanje

U prilogu ispod  ćemo nabrojati 6 elemenata koji zadržavaju rangiranje Vašeg website-a:

1. Loš Kvalitet Sadržaja

Kvalitet content-a je presudan za rangiranje Vaše web lokacije, nećete se rangirati na Google-u ili drugim pretraživačima bez kvalitetnog sadržaja koji je potreban korisnicima. 

Stvaranje tankog materijala sa sadržajem koji ne ispunjava u potpunosti ono što potrošač traži siguran je način da rangiranje Vaših web stranica ostane na niskom nivou. 

Kada ćete pružiti svoje iskustvo o temi, preporučljivo je da svakom kupcu i SERP-u predstavite da ste autoritet za tu temu.

Da biste kreirali visokokvalitetni sadržajni sadržaj, preporučljivo je analizirati šta drugi u kući (i na SERP-ovima) pišu.

Kada ste novčana ustanova u susedstvu koja pruža drugorazredne automobilske zajmove, a takođe pokušavate da ciljate vremenski period „šta su to drugorazredni zajmovi za automobile“, preporučljivo je da kurs analize i stvaranja sadržaja razvrstate logičnom metodom.

Fokus na Sadržaj i Ključne Reči

Ovde počinjemo kroz proces, ali ajde da se vratimo na trenutak na korak unazad. Vaše preduzeće može da se bavi više od jedne oblasti pozajmljivanja, kao što je finansiranje kuće. 

Ne biste napravili odredišnu stranicu koja je krajnje opšta i odnosi se na pozajmljivanje kuća i automobila; na Vašoj početnoj stranici verovatno bi se spominjalo da radite oboje, ali Vaše odredišne stranice (ili navedeni postovi na blogu) biće usredsređeni na jednu temu.

Kao što je gore pomenuto, posebno se trudite da se usredsredite na „zajmove za drugorazredne automobile“. To znači da ste identifikovali ključnu frazu i da ste spremni da krenete u pravljenje odredišne stranice ili posta na blogu koji su Vam potrebni.

SERP Analize

Kada pokušavate da poboljšate rejting svoje web stranice za vremenski period „zajmovi za drugorazredne automobile“, savetuje se da vidite šta različite kompanije ili organizacije ocenjuju na SERP-u; to su Vaši SERP rivali.

I dok smo kod toga, možete proveriti SERP konkurente pomoću instrumenta za pregled ključnih fraza.

Na taj način možemo da vidimo ocenu web stranice na Google-u za ovo konkretno pitanje. Moći ćete da dodate ovu analizu tako što ćete na materijalu sadržaja koji je kreirala svaka od tih web lokacija stvoriti i stvoriti okvir Vašeg materijala sa sadržajem.

2. Nejasna Namera Pretrage

Namera pretrage može se definisati kao svrha korisnikove pretrage. To je opšta definicija, ali se može podeliti na četiri vrste namere pretraživanja:

  • Informativna namera - Kupci žele da otkriju dodatne informacije o određenoj stvari, proizvodu ili trgovini. Primer: „najbolji aparati za kafu“
  • Namera navigacije - Kupci nameravaju da odu na određenu web lokaciju ili web stranicu. Primer: „Nespresso tipovi aparata za kafu“
  • Poslovna namera - Kupci razmišljaju o narudžbenici i žele da ispitaju svoj izbor. Primer: „upoređivanje aparata za kafu“
  • Transakciona namera - Svrha kupca da kupi proizvod / uslugu. Primer: „kupite novi Nespresso aparat za kafu“

Ako je Vaše preduzeće prodavnica baštenskih potrepština, Vaša web lokacija mora da pruži sadržaj koji korisnici traže. Na primer, oni koji pretražuju „baštenske potrepštine“ ili „baštenske potrepštine u mojoj blizini“ mogu jednostavno tražiti prodavnicu koja prodaje te vrste proizvoda.

3. Povratne Veze Lošeg Kvaliteta

Povratne veze su kičma profitabilnog sadržaja. Kad god pišete visokokvalitetni materijal sa sadržajem, potrebne su Vam povratne veze kao glasovi poverenja iz različitih izvora na mreži.

Bez obzira na to jeste li susedsko preduzeće koje se udružuje sa neprofitnom organizacijom i tražite uvažene povratne veze do pisanja članka sa uputstvom na koji su povezane različite povezane kompanije, niko ne može poreći značaj (visokog kvaliteta! ) povratne veze. 

Čak i 2016. godine, Google je potvrdio da su povratne veze među brojna tri osnovna elementa za rangiranje web lokacija.

4. Nerazvijena On-Page Optimizacija

On-Page SEO je ključan za olakšavanje otkrivanja Vaše web lokacije. Morate osigurati da su Vaše stranice pravilno optimizirane za ciljanu ključnu riječ, pružaju korisne informacije korisnicima i imaju brzu brzinu učitavanja.

Na površinskom nivou morate osigurati optimizaciju web stranice, nećete biti oduševljeni rezultatima rangiranja Vaše web lokacije na Googleu ako je Vaša web lokacija nedovoljno optimizovana za ono što Vaše preduzeće radi.

Za optimizaciju ključnih reči, evo nekoliko ključnih tačaka na svakoj stranici na koje morate obratiti pažnju:

  • Meta naslov - Ako želite da Vaš meta naslov odgovara celom SERP-u i nikada ne bude niži, obično je to oko 50-70 znakova. Ipak, Google-ov Gari Illies izjavio je da nema ograničenja u veličini meta naslova i da su predlozi stvoreni spolja. Dakle, napišite šta je preporučljivo da biste garantovali da Google razume ključnu frazu Vašeg cilja i o čemu se radi na web stranici. Dakle, izaberite šta je najbolje za Vas!
  • Meta opis  - Jednako tako, ovde nema nikakve „čarobne“ količine. Iako većina SERP-ova skraćuje meta opise na oko 150-160 znakova, to može biti odlična varijacija tako da možete optimizirati svoj meta opis i prihvatiti poziv na akciju za potrošača.
  • Headers (H1, H2, H3, i tako dalje.) - Oznake zaglavlja obično su dužine uporedive sa oznakama naslova. Obavezno krećite strukturiranom metodom, dok zajedno sa ključnim frazama cilja koristite metodu na web stranici.
  • Materijal Sadržaja - Materijal Vašeg sadržaja mora biti dobro optimizovan za kupce i SERP-ove. Morate pratiti glavnu ključnu frazu sa samo nekoliko sekundarnih ključnih fraza koje pomažu Vašem cilju. Morate garantovati da možda imate podudarne namere, kao što smo gore pomenuli. Kada shvatite šta prikazuju SERP-ovi za odabranu ključnu frazu ili pitanje, tada možete stvoriti sadržaj koji pomaže kupcima da otkriju ono što traže! 

5. Loš tehnički SEO

Tehnički SEO  je definitivno važan deo slagalice kada je reč o rangiranju Vaših web stranica na Google-u, ako Vaša web lokacija nije tehnički ispravna, mogli biste naići na probleme. Na Vašu zastupljenost u SERP-u može uticati bilo da se radi o problemu popisivanja ili nedostaju vitalni elementi.

Website Architecture

Neophodan deo tehničkog SEO-a je taj što Google popisivači lako razumeju Vašu web lokaciju; ovo olakšava rangiranje Vaše web lokacije na Google-u (s obzirom da pružate vrhunski sadržaj, zajedno sa nekim drugim savetima koje smo pomenuli.)

6. Loše Prakse Građenja Veza

Vaša web lokacija se možda neće rangirati prema ciljanim ključnim rečima zbog ručne ili algoritamske kazne.

Google je dobro upoznat sa praksama Black Hat SEO-a poput privatnih blogovskih mreža, plaćenih veza, neželjenih veza i hakovanih veza. Tokom poslednjih pet godina preduzete su akcije poput ažuriranja Pingvina(Google Penguin) i masovnog deindeksiranja kako bi se borili protiv neetične izgradnje veza.

Ako se Vaša web lokacija jednom rangirala po ciljanim ključnim rečima, ali je više ne, ili se svrstava duboko na treću ili četvrtu stranicu, iako ima bolji profil veze i sadržaj na stranici od svojih konkurenata, mogla bi biti predmet ručne ili algoritamske kazne.

Poboljšajte Vašu Web Lokaciju i Posmatrajte Ocenu Vaše Web Stranice na Google-u

U odnosu na rangiranje Vaše web stranice, postoji potpuno različito objašnjenje zašto mogu stagnirati ili ne biti preterani kao što biste želeli. 

Uz ove informacije, nadamo se da ćete započeti sa poboljšanjem Vaše web stranice, tako da bi mogla imati bolji učinak na SERP-ovima.

Obavezno maksimalno iskoristite instrumente o kojima je bilo reči, jer će Vam omogućiti da popravite i otkrijete neke od problema sa kojima se takođe može baviti Vaša web lokacija, pa čak i da testirate rangiranje web lokacija na Google-u. Srećno!

2021/07/09