Post
10 Alata Koji Će Vam Pomoći u Digitalnom Marketingu
Sadržaj
Verovatno već znate koliko je danas važan digitalni marketing i njegov deo na društvenim mrežama. Ako gradite posao, verovatno je da tražite taktike kojima ćete podstaknuti konkurenciju. Da biste to postigli, biće Vam potrebna dobra marketinška strategija i pristup najboljim alatima za digitalni marketing.
Bez obzira istražujemo li podatke ili dorađujemo svoje društveno prisustvo, oslanjanje na prave digitalne marketinške alate znači uštedu vremena i održavanje zdravog razuma.
Pa, počnimo.
MailChimp
Lepota MailChimp-a je u upotrebljivosti i kliznoj ceni platforme na osnovu veličine liste e-pošte. Konkretno, njihov „zauvek besplatan“ plan savršen je za manje trgovce koji traže uvod u marketing putem e-pošte. Ako ste novi u alatkama za digitalni marketing ili e-pošti uopšte, MailChimp predstavlja odlično polazište.
Ovo nije nešto na šta biste trebali čekati. Umesto toga, prvog dana treba da primenite strategiju marketinga putem e-pošte. Prvi email je poslat još 1971. godine, pa je nekako čudno razmišljati o tome koliku ulogu još uvek igra u digitalnom marketingu uopšte.
HubSpot
Usredsređen na prodajni proces u celini, HubSpot prodaja Vam omogućava da kreirate i delite predloške e-pošte. Podaci o kontaktima svakog potencijalnog klijenta, potencijalni kupci i klikovi automatski se evidentiraju.
HubSpot, kompanija poznata po svom CRM (Customer Relationship Management) i softveru za ulazni marketing.
HubSpot marketing putem e-pošte je jednostavan za upotrebu, može se pohvaliti impresivnom isporučivošću, i naravno, integrisan je sa svim ostalim HubSpot proizvodima, poput CRM-a, kao i sa stotinama drugih popularnih marketinških alata.
Sa svim potrebama na jednom mestu, ne morate da se vučete u mnogo različitih pravaca. Ovo će Vam pomoći da pronađete uspeh u ranim danima i pomoći Vam kako rastete.
Google Analytics
Google analitika je zlatni standard za većinu web lokacija danas. Google je unapredio analitiku koja osvetljava razne informacije o Vašoj web lokacij.
Na svom najosnovnijem nivou, Google Analitika Vam može pokazati ko odakle dolazi na Vašu web lokaciju i na kojim stranicama provodi većinu svog vremena. Pored toga, možete da postavite ciljeve za praćenje konverzija, napravite poboljšano podešavanje e-trgovine i pratite događaje da biste saznali više o angažovanju korisnika.
KISSmetrics
Kissmetrics nudi analitičke alate koji Vam pomažu da povećate broj konverzija na celoj web lokaciji. Platforma prati posetioce Vaše web lokacije tokom čitavog puta konverzije i daje Vam izveštaje o svakom delu toka prodaje.
Morate pratiti i analizirati svaki Vaš potez, jer je to jedini način da se usredsredite na taktike koje pružaju najbolji povraćaj ulaganja (ROI). KISSmetrics Vam omogućava da lako vidite šta funkcioniše, a šta ne u svim kampanjama.
Uzmimo za primer njegove proizvode Analitike. Pomoću izveštaja o toku prodaje možete da vidite da li u Vašem preduzeću ima „curenja“.
S obzirom da toliko ljudi troši toliko vremena na društvene mreže, to postaje jedan od najvažnijih kanala za brendove. Zbog toga su alati za upravljanje društvenim medijima postali osnovna i velika i mala preduzeća.
Sprout Social
Sprout je platforma za upravljanje i angažovanje na društvenim mrežama koja omogućava brendovima da efikasno stupe u interakciju sa trenutnim kupcima i potencijalnim kupcima.
Integrisan je sa Facebook-om, LinkedIn-om, Tvitter-om i drugim. Dobićete odlične statistike za sve Vaše međusobno povezane web lokacije za društvene mreže. Sprout Social je za kratko vreme postao neverovatna sila u svetu društvenih medija.
Buffer
Upravljanje svim marketingom na društvenim mrežama na jednom mestu može Vam uštedeti vreme.
Buffer sigurno odgovara računu svojim čistim i jednostavnim interfejsom i intuitivnim tokom podešavanja. Pored toga, postoji mnoštvo naprednih funkcija za mnoge poslove na društvenim mrežama koje treba da obavite.
Hootsuite
Društveni mediji igraju veliku ulogu u uspehu bilo koje kompanije, bez obzira na veličinu, starost ili industriju. U stvari, tvrdio bih da je marketing socijalnih medija neophodan za napredovanje u ovoj digitalnoj eri.
Hootsuite je više rešenje za upravljanje društvenim mrežama u preduzeću, ali je prilično moćno i veoma popularno. Hootsuite može da čuva odobreni sadržaj u ‘oblaku’ kojem članovi tima mogu pristupiti 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji za potrebe postavljanja na društvenim mrežama.
Google AdWords
Google AdWords je jedna od najpopularnijih opcija za oglašavanje Vašeg preduzeća na stranicama rezultata Google pretraživača. Plaćanje se zasniva na strukturi plaćanja po kliku ili plaćanja po pozivu.
Google AdWords je domaćin Google planera ključnih reči, gde možete da istražite koje ključne reči želite da uvrstite u svoj oglas i svoj drugi sadržaj. Možete da postavite ograničenja budžeta za iznos koji želite da potrošite. Na kraju, alat Vam pomaže da usmerite više izgleda na svoju web lokaciju.
Canva
Canva je besplatan alat za dizajn koji Vam omogućava da vrlo brzo napravite elegantnu grafiku profesionalnog izgleda. Možete da otpremite slike, ikonice i svoj logotip da biste pomogli u prilagođavanju grafike koju pravite. Izuzetno je jednostavan za upotrebu i svako ga može brzo podići.
Pored toga, Canva smanjuje potrebu za iskusnim dizajnerom i omogućava Vam da stvorite tačan vizual koji imate na umu koristeći njihovu ogromnu kolekciju slika.
Trello
Svi trgovci mogu imati koristi od Trello-a, softvera razvijenog za upravljanje projektima. Ima kartice koje su poput lepljivih nota koje možete da složite na tabli. Pojedinačna kartica ima rokove, kontrolne liste, slike, nalepnice u boji, priloge i beleške bilo kojih drugih koji dele tablu sa Vama. Ne postoji ograničenje broja ploča koje možete imati.
Trello je alat za digitalni marketing koji Vam pomaže da upravljate projektima i ostanete na istoj stranici kao i Vaš tim - zdrava praksa digitalnog marketinga ako želite da uštedite vreme i frustracije.
Na primer, možete da delite postove na blogu na Trellu pre nego što ih objavite. To daje drugima u Vašem timu priliku da pregledaju post, odmere se svojim mislima i unesu promene koje bi mogle da ojačaju komad pre nego što krene uživo.
Zaključak
Pokretanje ili rast preduzeća nije lako, ali takodje ne morate da bude naporno i pretrpano.
Sužavanje alata za digitalni marketing koji su Vam potrebni za početak započinje snažnom strategijom digitalnog marketinga, koja uključuje kombinaciju gore navedenih alata koji odgovaraju Vašem poslovanju.
Da li biste dodali neke druge alate na ovu listu? Da li ste koristili bilo šta od toga dok ste pokretali svoje malo preduzeće? Podelite svoje misli i ostavite komentar ispod.
Sve Što Treba Da Znate o Conversion Rate-u
Konverzija je ključni element u Vašoj strategiji plaćenog pretraživanja. Sveti Gral digitalnog marketinga, taj utopijski cilj kojem svi težimo, ali samo najbolji ga postižu.
16th
Osnove Google Analytics & Kako Da Ga Koristite
Šta je Google Analytics, za šta se koristi, kako ga je najbolje upotrebljavati i kako Vam pomaže da unapredite Vaš SEO saznaćete u novom tekstu VM Digital Blog tima.
31st
eSport i Digitalni Marketing - Benefiti i Potencijal
Šta je eSport, kako iskoristiti njegov potencijal za Vašu digitalnu marketing kampanju, da li treba koristiti eSport kao način oglašavanja i još mnogo toga saznajte u novom tekstu VM Digital Blog tima
13th